4 października 2015

Liebster Blog Award 2015 dla JustaSportyMama



Jestem w SZOKU! Ale za to jakim pozytywnym ;)
Szok jest tak ciezki, ze do tej pory nie moge sie pozbierac i slowami nie ogarniam tego jak sie teraz czuje i co chce nimi wyrazic ;)
MEGA szczesliwa (!) - to jedyne sensowne stwierdzenie, ktore na chwile obecna przychodzi mi do glowy ;)
Cala w skowronkach czuje jak unosze sie nad ziemia - i to wcale nie z powodu RedBulla, a wiadomosci, a raczej powiadomienia jakie ukazalo sie moim oczom w czwartek 1go pazdziernika, na fejsbukowym fanpage'u mojego bloga ;)
Pewnie zastanawiasz sie teraz o co w tym wszystkim chodzi prawda? A wiec, przejde lepiej do sedna sprawy i nie bede trzymac Cie juz dluzej w zawieszeniu ;)

Jak wspomnialam wyzej, byl to czwartek (1 pazdziernika) - dzien jak kazdy inny...juz prawie witamy sie z weekendem i zaczynamy nowy, kolejny miesiac.
A teraz sluchajcie ( albo raczej czytajcie) dalej....
Wchodze sobie na fanpaga mojego bloga ( tak jak robie to kazdego dnia) i widze, ze mam powiadomienie. Okey, pewnie myslisz sobie teraz,  powiadomienie rzecz normalna, nie ma w tym nic nadzwyczajnego. I masz racje, ale akurat w tym przypadku, dla mnie ta wiadomosc miala znaczenie wieksze niz inne ;) ...
Wchodze dalej i czytam, ze moj blog: justasportymama zostal wspomniany w poscie przez inna blogerke - Magde -  autorke swietnego zarowno od strony graficznej jak i tresci bloga lifestyolowego - Madziof.

W pierwszej chwili pomyslalam sobie : " O matko! Co to moze byc?! "
Zaintrygowana weszlam w owego posta i nie wierze w to co widze, gdyz moim oczom ukazala sie plakietka Liebster Blog Award 2015, a jeszcze wiekszego szoku doznalam gdy zobaczylam, ze moj blog zostal nominowany przez Magde do wlasnie tej nagrody (!) .
Nigdy wczesniej nie slyszalam o tej nagrodzie, wiec nie bardzo wiedzialam o co w tym chodzi, ale na szczescie Madziof bardzo zgrabnie wyjasnila to w swoim poscie, ktorego kawaleczek pozwole sobie tutaj zacytowac:

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

 
Jest mi niezmiernie milo i bardzo serdecznie dziekuje Ci Magdo za to wyroznienie. Nawet nie wiesz jak olbrzymia radoche mi tym sprawilas! Jest mi tym bardziej milo, gdyz to moja pierwsza w zyciu nominacja do jakiejkolwiek nagrody, nie wspominajac juz o fakcie,ze otrzymalam ja JUZ po dwoch miesiacach rozpoczeciach mojej przygody z blogiem/blogowaniem! Twoja nominacja nie tylko dodala mi skrzydel, ale rowniez dzieki niej " uroslam" w duchu. A tym samym utwierdzilas mnie w przekonaniu, ze to co robie nie tylko ma sens, ale tez jest dobrej jakosci zarowno od strony graficznej jak i tresci :) To byla bardzo dobra wiadomosc na zakonczenie tygodnia i rozpoczecie nowego miesiaca - pazdziernika. Nowe poaczatki, nowe mozliwosci ;) You made my day Madziof.

Tak na marginesie mowiac to jesli dobrze pamietam to na Magde i jej bloga po raz pierwszy natrafilam dzieki DISQUS i od tego zaczela sie nasza interaktywna "blogowa znajomosc";)
Bardzo cenie sobie Magde za jej lekkie pioro i " perelki" czyli tematy, z ktorymi jest zawsze na bierzaco i nie wiem jak ona to robi, ze zawsze publikuje je o idealnej porze ( czy to dnia czy tez miesiaca ) doskonale trafiajac nimi w gusta czytelnikow, bo ciesza sie one nie tylko ogromna popularnoscia, ale i olbrzymim zaangazowaniem jej publiki.... Cos do czego ja nadal daze ;)
Natomiast od strony graficznej bardzo podoba mi sie kolorystyka  jak rowniez prostota i minimalizm, ktore pieknie prezetuje na swoim blogu.

A teraz do rzeczy, oto moje odpowiedzi na te symboliczne 11 pytan , ktore  Magda zadala wszystkim nominowanym ;)

 PYTANIA:


1. Imię, które najbardziej Ci się podoba to…
Maja i Natalia ;)

2. Jaki jest najlepszy film, jaki do tej pory obejrzałaś?
Wlasciwie to mam dwa ;) " Leon zawodowiec " i " Braveheart " ( " Waleczne Serce" ) - sa to juz dosc stare filmy, ale najbardziej zapadaly mi one w pamieci i zawsze gdy je ogladam to wzruszam sie jak ten stary siennik ;)...
A z nowszych produkcji, to jedyne dwa, ktore wywarly na mnie wrazenie i przez co utkwily mi w pamieci to " Inception " i  " The Shutter Island " - oba dosc pokrecone, ale naprwde polecam ;)

3. Czego nie lubisz jeść?
Nie moge zniesc i powiedzialam, ze nigdy wiecej nie zjem flakow. Czasem zastanawiam sie jak wogole mozna to jesc i dlaczego niektorzy tak sie tym zajadaja, tak jakby mial to byc jakis rarytas nie z tej ziemi. 
Druga zupa, ktorej nie lubie to zupa szczawiowa - chyba mam do niej uraz z dziecinstwa ;) a dokladniej z przedszkola, bo pamietam jak ja tam na okraglo podawali. I do tego ten nieszczesny szczaw, jakbym miala wlosy w buzi...fuuuj....

4. Jaką książkę polecasz?
Hmmm...ostatnio czytalam serie " 50 Shades of Grey ". a wiec polecam ta ksiazke, ale tylko jej pierwsza i druga czesc, bo trzeciej do tej pory nie moge skonczyc, bo ciagnie sie jak flaki z olejem i po prostu odlozylam ja " na pozniej" i do tej pory do niej jeszcze nie wrocilam ;)

5. Co sprawia Ci najwięcej trudności w blogowaniu?
Dobra organizacja czasu, albo raczej powinnam powiedziec - jeszcze lepsza jego organizacja ;) 
Przy dwojce dzieci i masie obowiazkow zwiazanych z ich wychowywaniem oraz pracy na pol etatu, to mimo najszczerszych checi nie jestem w stanie wyskrobac wiecej niz te 3-4 godziny na pisanie postow. Robie to zazwyczaj po tym jak moje dzieci wreszcie pojda spac, czyli ok.21ej. I tak, przylapuje sie czasem na tym, ze siedze  przy blogu do poznych godzin nocnych, typu 1a albo 2a nad ranem, a o 6 rano pobudka bo trzeba wstac do pracy ;) Welcome to my world! ;)

Wena tworcza - sa dni, kiedy mam milion pomyslow na minute o tym co chcialabym napisac, jaki temat poruszyc i nie wiem za co sie najpierw zlapac ;) albo od czego zaczac tyle mysli klebi mi sie po glowie.
A czasem bywa, ze mam i takie dni, w ktore to po prostu nie moge sklecic jednego spojnego zdania, bo po prostu weny ja nie bylo tak nie ma...

6. Najlepszy tekst, jaki do tej pory napisałaś to…
Zdecydowanie moj " Lunchbox przedszkolaczka - co do niego wlozyc?", gdyz cieszyl sie on najwiekszym zaangazowaniem oraz odzewem czytelnikow ;) Po opublikowaniu tego posta, komentarze doslownie sie " posypaly" ;)

7. Pies czy kot? Dlaczego?

Bezapelacyjnie pieseczek ;) A dlaczego? A no dlatego :) W psach urzeka mnie ich cieplo, niewymuszona wiernosc, madrosc i to ich niewinne spojrzenie, ktore mogloby stopic nawet te najbardziej zatwardziale serca.
Wedlug mnie w stu procentach prawdziwe jest powiedzenie, ze pies to najlepszy przyjaciel czlowieka ;)

8. Wymień 5 rzeczy, które obowiązkowo znajdą/znajdują się w Twoim domu.

Lozko, laptop, kawa, lodowka, czajniczek elektryczny ;)

9. Jak zaczynasz swój dzień?
Od wypicia kubka kawy z mlekiem ;) bez tego porannego rytualu, nie dalabym sobie rady. Nie dosc, ze chodzilabym doslownie jak po scianach to na dodatek nikt nie bylby w stanie przeprowadzic ze mna sensownej rozmowy ;)

10. W jakim miejscu na pewno nie chciałabyś mieszkać?

W zatloczonej aglomeracji miejskiej typu Londyn czy Warszawa....Pochodze z malego miasta i nie wiem czy potrafilabym odnalezc sie w miescie wiekszym niz na przyklad Lodz czy Czestochowa. Podejrzewam, ze dla niektorych to bylaby tylko kwestia przyzwyczajenia, ale chyba raczej nie dla mnie. Poza tym jest tam za duzo wszystkiego: ludzi,tloku, aut, dymu, spalin...

11. Co najbardziej denerwuje Cię w ludziach?
Obluda, dwulicowosc i nadmierna ciekawosc graniczaca juz z byciem po prostu wscibskim.

Ufff...no nareszcie odpowiedzialam na wszystkie pytania, ktore zadala mi Magda ;) a teraz nadeszla moja kolej! Hahahaha ;) ( zlowieszczy smiech ) ;)

Prosze o werble! .....

Do Liebster Blog Award 2015 nominuje:


1) Sonie i dailyway
2) Anie i potejstronielustra
3) Paule i designoflifestyle
4) Adrianna i alabasterfox
5)  scraperke
6) snikersika

A OTO MOJ ZESTAW PYTAN DO WAS DZIEWCZYNY:

1) Jaki jest Twoj ulubiony kolor?
2) Your lucky number is...?
3) Podaj 3 powody, dla ktorych zaczelas prowadzenie bloga?
4) Brak weny tworczej - jak sobie z tym radzisz?
5) Skad czerpiesz inspiracje do pisania postow?
6) Twoj ulubiony deser to?
7) Co lubisz robic w wolnym czasie?
8) Twoje 3 sprawdzone sposoby na lepsza organizacje czasu to?
9) Wymen 5 rzeczy, ktore obowiazkowo zawsze masz w swojej torebce i bez ktorych nie ruszasz sie z domu.
10) 5 slow, ktore najlepiej okresla Ciebie i Twoja osobowosc to?
11) Jaki jest Twoj cel na nadchodzacy nowy rok 2016?

Udanej zabawy i z niecierpliwoscia czekam na Wasze odpowiedzi ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram

Etykiety