25 sierpnia 2015

Olusiowy Pokoik - Sypialnia / Alex's bedroom - inspiration moodboard;)

W dzisiejszym wpiscie, chcialabym przedstawic Ci moja wizje na temat tego jak chcialabym, aby wygladal pokoik dzieciecy mojego synka Olusia ;) 


Na powyzszej planszy zebralam w garsc wszystkie te dodatki, ktore sa dla mnie ogromna inspiracja jesli chodzi o urzadzenie pokoiku dla Olusia ;) Projekt ten mam zamiar zaczac w niedalekiej przyszlosci, ale jest to bardziej blizsza niz dalsza rzeczywistosc :)
Mam nadzieje, ze uda mi sie choc odrobine odtworzyc elementy zawarte na tej tablicy w pokoiku mojego synka ;) Jak widac, inspirowalam sie tu niewymuszona skandynawska prostota i minimalizmem oraz trendem na geometryczne wzory. Poczawszy od chmurek, gwiazdek i kropelek, az po wszelkiej masci zygzaki oraz kropy i kropeczki;)
W kolorystyce przewazaja tu odcienie bieli, szarości i czerni, ktore w polaczeniu z delikatnymi odcieniami turkusu oraz mocniejszymi akcentami zolci  dodadza pokoikowi dzieciecego uroku i charakteru. Kolorystyka ta, sprawdzi się przede wszystkim w perspektywie czasu - o to mi tu glownie chodzi :) Jak wiadomo prostota w pokoju młodszego jak i starszego dziecka to strzal w dziesiatke. Zawsze trzeba pamiętać, że dochodzą jeszcze kolorowe zabawki, książki, przytulanki dziecka, a wiec nie warto zatem dodawać kolejnych mocnych barw, aby nie przesadzic. 
Moje motto: " Less is more - mniej znaczy wiecej" po raz kolejny sprawdza sie i w tej aranzacji.

W kolejnym poscie przedstawie Ci garsc kolejnych inspiracji - tym razem beda to juz gotowe wnetrza chlopiecych pokoi, ktore doprowadzily mnie do tego, ze teraz nie mam wyjscia, jak tylko stworzyc ich replike ;) no moze niekoniecznie. Bez watpienia, dodam wlasnego charakteru, poki jeszcze mam cos do powiedzenia jesli chodzi o urzadzanie pokoju dla mojego malego babelka ;) Bo za kilka lat pewnie uslysze od syna: " Oj mamo! pomarzyc dobra rzecz " ;)


Koniecznie daj znac w komentarzach co myslisz o takim wystroju :) Moze po czesci zainspirowalam i Ciebie? ;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram

Etykiety